Bestellen

Wij maken het inkopen makkelijk en snel.

Online korting
Zoeken

Wij bieden meer dan 100.000 producten: speciaal getest en geselecteerd. Daaronder vallen de artikelen van ons premiummerk Jungheinrich én exclusief ons huismerk Ameise®. Probeer onze producten op het gebied van Stapelen en heffen, Transport, Opslag, Bedrijf, Milieu en Kantoor. Eén ding hebben ze allemaal gemeen: topkwaliteit en moderne techniek voor een nette prijs.

Via het menu bovenaan de pagina komt u gelijk bij de gewenste categorie.

Met onze filters kunt u de selectie in subcategorieën verder beperken, zodat u gegarandeerd snel het juiste product vindt.

U kunt de producten die wij tonen, weergeven zoals u zelf wilt. Bijvoorbeeld gesorteerd op relevantie of op prijs (oplopend of aflopend).

Gebruik onze zoekmachine als een product onverhoopt niet in de categorie staat, waar u verwachtte. Ook onze zoekresultaten kunt u filteren en sorteren.

Aanmelden en inloggen

Wij hopen u zo vaak als mogelijk te ontvangen. Daarom kunt u zich ook bij ons registreren. Als u vervolgens inlogt, wordt bestellen en bestellingen terugzoeken nóg makkelijker.

Toch liever geen inlog-account? Ook zonder blijft u bij ons van harte welkom.

Inloggen

Rechts bovenaan de pagina vindt u de knop ‘Inloggen’. Op uw mobiele telefoon zit de knop in het menu. Zodra u ingelogd bent, verandert de knop naar ‘Mijn account’.

Voor het inloggen heeft u uw gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Bent u (één van) deze vergeten? In het inlog-gedeelte vindt u een link, waarmee we ze u opnieuw toesturen.

Registreren

Een inlog-account hebben we in een handomdraai voor u gemaakt. Klik rechtsboven op de knop ‘Inloggen’ (op een mobiele telefoon in het menu) en vul uw bedrijfsgegevens in. Kies een wachtwoord en klaar is Kees.

Vanaf nu kunt u gebruik maken van alle voordelen in het ‘Mijn account’-gedeelte, zoals een besteloverzicht, snel bestellen zonder opnieuw uw bedrijfsgegevens in te geven en eenvoudig contact voor service en vragen.

Anoniem bestellen

Wij helpen u ook graag zonder inlog-account. U bepaalt zelf welke gegevens u met ons deelt. En bij het einde van elke bestelling kunt u beslissen om alsnog een account aan te maken.

Zo makkelijk is bestellen bij ons

Hoe makkelijker, hoe prettiger. Daarom hebben wij veel tijd gestoken in een eenvoudig bestelproces.

We laten u continu zien in welke stap u zich bevindt.

Omdat we de stappen klikbaar hebben gemaakt, kunt u makkelijk terugkeren om nog iets aan te vullen of te veranderen. Bent u al ingelogd, dan hoeft u uw bedrijfsgegevens natuurlijk niet nog een keer in te geven. Dingen dubbel doen, daar houden we niet van.


Stap 1: winkelwagen

Zodra u een product in de winkelwagen legt, laten we u direct een overzicht zien.

Wilt u nog verder winkelen? Dan ziet u bovenaan de pagina tussen haakjes hoeveel artikelen u in de winkelwagen heeft. Wanneer u uw muis erboven houdt, tonen we bovendien een klein overzicht van de toegevoegde artikelen en het totaalbedrag.

Klikt u nu op ‘Ga naar winkelwagen’, dan tonen we u eerst een uitgebreider overzicht. Hier kunt u:

  • lease aanvragen voor de gekozen producten (lees meer over leasen)
  • een abonnement nemen op de winkelwagen (lees meer over abonnementen)
  • de bestelhoeveelheid aanpassen
  • een positie wissen
  • een artikel bewaren (en uit de winkelwagen verwijderen)
  • een positie toevoegen met behulp van een bestelnummer
  • een waardebon verzilveren
  • het overzicht afdrukken

Om de bestelling af te ronden klikt u op de bijbehorende knop.


Stap 2: registreren / inloggen

Bij ons kunt u bestellen mét en zónder inlog-gegevens. Bestelt u zonder inlog-gegevens, dan vult u nu uw bedrijfsgegevens in. Als u dat wilt, kunt u direct automatisch een inlog-account laten aanmaken.

Heeft u al een inlog-account, dan geeft u nu uw gebruikersnaam en wachtwoord in. Alle voordelen van onze inlog-accounts vindt u hier: Aanmelden en inloggen.


Stap 3: controleer uw bestelling

Heeft u alles ingevuld zoals u wilde?

Kies dan nu hoe u wilt betalen:

  • vooraf met een bankoverschrijving
  • op rekening

Meer informatie over de betaalwijzen hebben we hier op een rijtje gezet.

Wilt u een ander adres op uw factuur? Klik op ‘Factuuradres veranderen’.

Via ‘Afleveradres veranderen’ kunt u uw bestelling op elke gewenste locatie in Nederland laten afleveren. Met een inlog-account kunt u zelfs meerdere afleveradressen opslaan, beheren en uitkiezen. Als u geen afwijkend afleveradres op geeft, bezorgen wij de artikelen automatisch op het factuuradres.

Wanneer u nog iets wilt veranderen aan uw bestelling, kunt u altijd in de voortgangsbalk op de winkelwagen klikken om terug te gaan.

Accepteer ten slotte onze Algemene leveringsvoorwaarden en klik op ‘Bestelling versturen’ om ons aan het werk te zetten.


Bevestiging van uw bestelling

Terwijl u de bevestiging leest, gaan wij al met uw bestelling aan de slag. Onze leveranciers en partners worden direct ingeschakeld om uw artikelen zo snel mogelijk af te leveren.

Als u ingelogd bent, kunt u doorklikken naar uw gegevens om bijvoorbeeld de status van eerdere bestellingen te bekijken.

Heeft u nog geen inlog-account, dan kunt u die nu alsnog aanmaken.

Bewaarde items

Iets gezien, wat u op later moment misschien wilt bestellen? Met onze ‘punaises’ maken we het makkelijk! Klik op de punaise bij het bewuste product. Wij bewaren het op een apart lijstje.

Vanuit de bewaarde items kunt u het zo naar de winkelwagen verplaatsen. Of alsnog verwijderen, als u iets nog beters bij ons heeft gevonden.

Betaalwijzen

Bij ons betaalt u op uw eigen manier. Een aantal producten kunt u ook leasen.

Kies uit de volgende betaalwijzen:

  • vooraf met een bankoverschrijving
  • op rekening

Koopt u op rekening (niet in combinatie met alle producten en bestellingen mogelijk), dan moeten wij in veel gevallen eerst de kredietwaardigheid van uw onderneming beoordelen. Bij betalen op rekening ontvangt u onze factuur pas nadat wij de artikelen bij u hebben afgeleverd.


Leasen

Lease is in een aantal gevallen mogelijk vanaf € 2500,-. We hebben de producten waarmee dat mogelijk is, duidelijk gemarkeerd. De tarieven die wij bij die producten tonen, zijn voorbeeldtarieven die wij regelmatig vernieuwen. Met de leasecalculator op de productpagina kunt u het precieze leasetarief berekenen. Wilt u inderdaad leasen? Klik dan nu op de knop om naar de winkelwagen te gaan.

Nadat u uw bestelling heeft gecontroleerd, kunt u de leaseaanvraag aan ons verzenden. Zodra we uw aanvraag hebben verwerkt, bellen of e-mailen wij u. Bedenkt u zich en wilt u toch liever kopen? In de winkelwagen kunt u onze lease ook deactiveren.

U hoeft nog niet op de productpagina te beslissen of u wilt leasen, want u kunt ook de hele winkelwagen achteraf leasen. Wanneer we één van de artikelen in uw winkelwagen niet kunnen aanbieden met lease, dan kunt u dit artikel tijdelijk uit uw winkelwagen verwijderen (en bewaren).

U kunt nu voor de andere artikelen in één keer de leaseaanvraag versturen. Daarna gaat u naar uw bewaarde items en kunt u het koopartikel eenvoudig bestellen.


Leasevormen

Leasen kan in meerdere vormen en wij bieden ze bijna allemaal.

Financial lease heeft als voordeel dat u na afloop van de looptijd eigenaar bent van het geleasde artikel. Het artikel van uw keuze hoeft na afloop van de overeenkomst dus niet terug naar de leasemaatschappij, mits u natuurlijk aan uw betalingsverplichtingen heeft voldaan.

U moet een onderhoudsovereenkomst met ons afsluiten voor het artikel. Onze uitgebreidere service- en onderhoudsabonnementen (bijv. all-in abonnementen) mogen uiteraard ook.

Bij operational lease wordt u geen eigenaar van het artikel. Het leasetarief is daardoor lager. Als de leaseovereenkomst afgelopen is, krijgt u een aanbieding van de leasemaatschappij. U kunt het artikel dan overkopen of doorleasen tegen een nieuw tarief. Of u daarvan gebruik maakt of niet, is uiteraard uw eigen keuze. Beide bedragen worden door de leasemaatschappij bepaald. Natuurlijk kunt u er ook voor kiezen om het artikel op te laten halen en bijvoorbeeld een hele nieuwe lease af te sluiten voor een nieuw artikel.

Bij operational lease zijn vele service- en onderhoudsabonnementen mogelijk. Net als bij financial lease is minimaal een onderhoudsovereenkomst met ons verplicht. Met onze optionele, unieke Object Schade Regeling krijgt u geen verrassingen achteraf: schades aan het geleasde artikel zijn dan voor onze rekening3. Wij rekenen slechts een klein eigen risico.

Lease bestellingen die u rechtstreeks via de webshop doet, verwerken we met financial lease. Heeft u interesse in operational lease, of wilt u graag een combinatie met een uitgebreider service abonnement? Bel ons: 088 900 8800 (in heel Nederland lokaal tarief) of gebruik het contactformulier, dan maken we een persoonlijke aanbieding voor u.

De verschillen tussen de leasevormen op een rij:




1 Mits alle betalingsverplichtingen aan leasemaatschappij zijn voldaan

2 Eigen risico bedraagt maximaal € 1.250,- per schadegeval.

3 Met uitzondering van zg. ‘total loss’-gevallen. Vraag ons naar de voorwaarden. Bekijk deze voorwaarden voor alle uitsluitingen. Eigen risico voor casco-schades bedraagt maximaal € 500,- per schadegeval.

Alle vermelde bedragen zijn exclusief BTW.



Abonnement

Vaste bestellingen in vaste intervallen? Dat kan makkelijker.

Met ons abonnement ontvangt u om de afgesproken periode, een afgesproken bestelling. Wel zo makkelijk.

Onder het tab ‘Abonnement’ kunt u een bestelhoeveelheid en leverinterval kiezen. Rond de bestelling op de normale wijze af en wij zetten het abonnement in werking. Let erop dat het abonnement (en het leverinterval) automatisch ook geldt voor alle andere artikelen in uw winkelwagen.

In de winkelwagen kunt u het abonnement alsnog deactiveren.

Tijdens de eerste bestelling kunt u kiezen uit de normale betaalwijzen. Vervolgleveringen geschieden standaard op rekening.

Retourneren

Wij begrijpen dat ook u als zakelijke klant spijt kunt hebben van uw aankoop en deze wenst te retourneren. Waar mogelijk verzorgen wij graag voor u een retour. Wij zijn hierbij afhankelijk van de medewerking van onze leverancier en de voorwaarden die deze hieraan verbindt. De kosten die zijn verbonden aan een retour, zoals kosten voor transport, administratiekosten en eventuele waardevermindering, brengen wij bij u in rekening.

Jungheinrich PROFISHOP is op basis van de toepasselijke voorwaarden en de wet niet verplicht om een retour te verzorgen wanneer u handelt in de uitoefening van uw beroep of bedrijf. Het retourrecht dat geldt voor consumenten is dan ook niet op u van toepassing.

Heeft  u vragen over het retourproces of wilt u een retourverzoek bij ons melden, dan kunt  u uiteraard contact met ons opnemen via profishop@jungheinrich.nl. In geval van een retourverzoek, gelieve het referentienummer van uw opdrachtbevestiging te vermelden.

E-Procurement

Met onze e-procurement oplossingen maakt u uw inkoop efficiënter. Wij optimaliseren uw bestelprocessen met e-procurement koppelingen of maatwerk webshops. Dat biedt vele voordelen:

  • U bespaart geld en tijd
  • Bestelprocessen verlopen automatisch
  • Facturatie verloopt snel en eenvoudig
video


Onze webshop biedt u:

  • Actualiteit en scherpe aanbiedingen: in onze webshop vindt u ons totale PROFISHOP-assortiment, dat we continu verder uitbreiden. In onze e-mail nieuwsbrief ontdekt u de scherpste aanbiedingen.
  • Snel het gewenste product vinden: gebruik de zoekfunctie, of selecteer via ons categorie- en eigenschappenfilter. Met slechts enkele muisklikken heeft u het product van uw keuze gevonden.

Wij adviseren u graag over een passende e-procurement oplossing voor uw bedrijf.

  • Actuele en complete gegevens
  • Uw eigen, geïntegreerde webshop
  • PROFISHOP e-procurement: platformoplossingen
  • Digitale uitwisseling van documenten (EDI)

Actuele en complete gegevens

Onze database bevat meer dan 100.000 artikelen met

  • Duidelijke afbeeldingen
  • Lijntekeningen van veel producten
  • Kenmerken, eigenschappen en maten
  • Praktische zoekfuncties
  • Synoniemen voor zoeken met verschillende termen
  • Uitgebreide indexering

Uw eigen, geïntegreerde webshop

Wij verknopen uw inkoopprocessen met onze webshop (SAP-OCI of Ariba Punch-Out verbinding). Een bedrijfslogo, assortiment en voorwaarden kunnen persoonlijk voor u worden aangepast. Het aantal gebruikers en bestellimieten zijn variabel instelbaar.

PROFISHOP e-procurement: platformoplossingen

Onze e-procurement platformoplossingen zijn net zo veelzijdig als de wensen van uw bedrijf. Bestel- en betalingsprocessen worden rationeel en snel afgewikkeld. Efficiënt en altijd actueel!

Wanneer u al een eigen e-procurementsysteem gebruikt, ontvangt u van ons alle data en producten. Wilt u slechts een selectie opnemen? Wij verstrekken een elektronische catalogus met uw gewenste artikelgroepen in alle gangbare bestandsformaten en met de gewenste classificatie.

Zo zien onze oplossingen voor u eruit:

  • Elektronische catalogi naar wens
  • Vele datasoorten, onder andere met korte beschrijvingen, details en afbeeldingen
  • Verschillende bestandsformaten (bijv. BMEcat, CSV, Exel, ASCII, XML)
  • Verschullende classificaties (bijv. eCl@ss, UNSPSC, PROFISHOP hiërarchie)

 

Digitale uitwisseling van documenten (EDI)

Door de digitale uitwisseling van bijvoorbeeld facturen bespaart u op uw proceskosten. Onze interfaces zijn gestandaardiseerd en ondersteunen de uitwisseling van XML-gebaseerde documenten.

Met onze e-procurement oplossingen koopt u snel en eenvoudig! Combineer de voordelen van een internetbestelling met uw eigen inkoopwensen.

Wij bieden u daarvoor:

Bestelautorisatie:
Onze webshop weerspiegelt de bestelbevoegdheden van uw bedrijf. Naar wens kunnen alleen bevoegde medewerkers bij ons inkopen.

Weergave van uw eigen condities:
U bepaalt welke prijs per medewerker weergegeven wordt.

Gebruik van meerdere afleveradressen:

U bestelt voor meerdere locaties van uw bedrijf? Wij stellen deze voor u in, zodat u per bestelling kunt aangeven op welke locatie de goederen afgeleverd mogen worden.

Wij adviseren u graag persoonlijk. Neemt u contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.

Contact:


Tel. 088 - 900 88 00

profishop@jungheinrich.nl

Mobiel en tablet

Onze webshop functioneert op een smartphone en tablet net zo goed als op een PC. Een extra, lastige app vinden we nergens voor nodig.

Van onze navigatiebalk maken we op telefoon en tablet een menubutton. Klik erop en u vindt ons hele assortiment, uw bewaarde artikelen, uw account en onze servicepagina’s.

Ook de productfilters hebben we verkleind. Klik erop en alle mogelijkheden staan weer tot uw beschikking.