Yellow Weeks
Gratis advies

Levering


 

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

De prijzen in onze online shop en catalogus zijn exclusief verzendkosten en de wettelijke btw die van toepassing is op het moment van facturering. De verzendkosten zijn 4,90 € netto binnen Nederland. Vanaf een goederenwaarde van 50 € (plus btw) is de levering gratis binnen Nederland.

Hoe lang zijn de levertijden?

We leveren zo snel mogelijk - de exacte levertijd vind je op de afzonderlijke productpagina's.

FVoor producten die door een pakketdienst worden geleverd, gelden de leveringsvoorwaarden van de betreffende pakketdienst. Voor producten die door een expediteur worden geleverd, gelden de leveringsvoorwaarden franco laadrand. In de derde bestelstap kunt u een afleveradres invoeren dat afwijkt van uw adres en uw adresboek beheren.

Hoe werkt het retourproces?

Als je een artikel wilt retourneren, neem dan contact met ons op via de Klacht contact met ons op.

Ik wil graag de status van mijn berek zien.

In het gedeelte “Mijn account” onder “Mijn berekken” kun je voor elke geplaatste berek de status van je berek zien. De statussen zijn “Open”, “In behandeling”, “Voltooid” en “Geannuleerd”. Zo heb je altijd een overzicht van hoe ver we zijn met de verwerking van je berek.

Ik heb hulp nodig bij de montage/reparatie.

Zelfs als je gemakkelijk online bestelt, hoef je het niet te stellen zonder onze klantenservice bij jou in de buurt. Wij zorgen voor wat we leveren! Een van onze meer dan 1000 servicetechnici in heel Duitsland komt graag bij je langs voor persoonlijke ondersteuning ter plaatse. Op verzoek zorgen onze klantenservicetechnici ervoor dat onze producten bij jou worden geïnstalleerd in overeenstemming met de wettelijke vereisten. Onze klantenservice staat daarom klaar om u te helpen met installatietaken, oplossingen op maat voor uw logistieke uitdagingen of technische vragen over bestelde producten.

Wij bieden u ook de mogelijkheid om een afspraak te maken voor een gratis adviesgesprek met een van onze regionale Jungheinrich PROFISHOP adviseurs bij u ter plaatse.

Als u behoefte heeft aan deskundig advies of deskundige klantenservice in uw bedrijf, bel ons dan gewoon en maak een afspraak: 088 - 900 88 00 (lokaal tarief).

Er is iets mis met mijn berek.

Als u na ontvangst van uw goederen niet tevreden bent, kunt u ons een serviceaanvraag sturen. In het gedeelte “Mijn account” onder “Mijn berekken”, bij de betreffende berek, kunt u het contactformulier openen via de link “> Serviceaanvraag over berek” en de feiten van uw berek aan ons beschrijven. Wij controleren uw zaak en nemen zo snel mogelijk contact met u op met een oplossing.

Hoe wordt mijn berek geleverd?

Het type levering hangt af van welke producten je precies hebt besteld. Om deze informatie voor je berek te verkrijgen, kun je contact opnemen met de klantenservice, via het. contactformulier of telefonisch op 088 - 900 88 00.

Hebt u een vraag?