Bestellen
Hoe werkt de bestelling?
Bestelstap 1 - Winkelmandje
IDe eerste stap is het toevoegen van het gewenste artikel van de productoverzichtpagina of de artikeldetailpagina aan het winkelmandje. Nadat u op de gele knop hebt geklikt, komt u direct in het overzicht van uw winkelmandje. Een groen vinkje geeft aan dat je een artikel hebt toegevoegd. Als u verder wilt winkelen, kunt u gewoon op “terug” klikken in het browservenster. In de kopregel geven de gele markering en het aantal tussen haakjes aan hoeveel producten u al in uw winkelmandje hebt. Als u de muis over dit gebied beweegt, wordt er een klein overzicht geopend met de toegevoegde artikelen en het totaal van het winkelmandje. In het overzicht kunt u op de knop “Doorgaan naar kassa” klikken om naar het overzicht van uw winkelmandje te gaan. Om verder te gaan met de bestelling klikt u op de knop “Bestel nu tegen betaling”.
In deze stap heb je de mogelijkheid om te bestellen als gast, geregistreerde gebruiker of nieuwe klant. Als gast heb je geen toegangsgegevens nodig voor de aankoop. Als je echter geregistreerd bent of toegangsgegevens hebt aangemaakt, kun je profiteren van alle servicevoordelen in je “Mijn Koto”-gedeelte. Hier kun je ook een ander afleveradres en andere aflevergegevens invoeren. Dit zijn echter optionele functies en kunnen ook in de volgende stap worden ingevoerd.
Hier kun je nogmaals je adresgegevens en winkelmandje controleren. U kunt ook de gewenste betaalmethode selecteren uit een lijst.
Als er geen factuur of vooruitbetaling is gespecificeerd bij de selectie van je betaalmethode of als je deze niet selecteert, ga je naar de vierde bestelstap. Hier voer je de relevante betalingsgegevens in. Deze worden strikt vertrouwelijk behandeld. Na het invoeren van de betalingsgegevens kom je op de pagina met de orderbevestiging.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Als je bestelling nog steeds de status “Open” heeft, kun je ons een annuleringsverzoek sturen. Je kunt dit doen in het gedeelte “Mijn account” onder “Mijn bestellingen” voor de betreffende bestelling. Open daar het contactformulier via de link „>Annulering aanvragen“ en stuur ons een specifiek verzoek om de bestelling te annuleren. Wij zullen uw verzoek onmiddellijk controleren en contact met u opnemen via e-mail of telefoon.
Hoe navigeer ik door de winkel
De afzonderlijke productgebieden vindt u bovenaan in de navigatiebalk, van waaruit u gemakkelijk naar het gewenste product kunt gaan. Het assortiment wordt voortdurend uitgebreid en garandeert u niet alleen topkwaliteit, maar ook aantrekkelijke productinnovaties tegen eerlijke prijzen. De bovenste navigatiebalk brengt je naar de gewenste subcategorieën. In de subcategorieën heb je de mogelijkheid om het assortiment te beperken met behulp van de filternavigatie aan de linkerkant. Zo vind je snel en gemakkelijk de producten die je zoekt. Je kunt de weergegeven producten ook naar wens sorteren, bijvoorbeeld op relevantie en op prijs in oplopende of aflopende volgorde.