Yellow Weeks
Gratis advies

Bestellen


 

Hoe werkt de bestelling?

Er zijn slechts drie of vier stappen nodig om een bestelling te plaatsen in de Jungheinrich PROFISHOP.

Bestelstap 1 - Winkelmandje
IDe eerste stap is het toevoegen van het gewenste artikel van de productoverzichtpagina of de artikeldetailpagina aan het winkelmandje. Nadat u op de gele knop hebt geklikt, komt u direct in het overzicht van uw winkelmandje. Een groen vinkje geeft aan dat je een artikel hebt toegevoegd. Als u verder wilt winkelen, kunt u gewoon op “terug” klikken in het browservenster. In de kopregel geven de gele markering en het aantal tussen haakjes aan hoeveel producten u al in uw winkelmandje hebt. Als u de muis over dit gebied beweegt, wordt er een klein overzicht geopend met de toegevoegde artikelen en het totaal van het winkelmandje. In het overzicht kunt u op de knop “Doorgaan naar kassa” klikken om naar het overzicht van uw winkelmandje te gaan. Om verder te gaan met de bestelling klikt u op de knop “Bestel nu tegen betaling”. 
Bestelling stap 2 - Inloggen & registreren
In deze stap heb je de mogelijkheid om te bestellen als gast, geregistreerde gebruiker of nieuwe klant. Als gast heb je geen toegangsgegevens nodig voor de aankoop. Als je echter geregistreerd bent of toegangsgegevens hebt aangemaakt, kun je profiteren van alle servicevoordelen in je “Mijn Koto”-gedeelte. Hier kun je ook een ander afleveradres en andere aflevergegevens invoeren. Dit zijn echter optionele functies en kunnen ook in de volgende stap worden ingevoerd. 
Bestelling stap 3 - Controleren & bestellen& Bestellen
Hier kun je nogmaals je adresgegevens en winkelmandje controleren. U kunt ook de gewenste betaalmethode selecteren uit een lijst. 
Bestelling stap 4 - Betalen
Als er geen factuur of vooruitbetaling is gespecificeerd bij de selectie van je betaalmethode of als je deze niet selecteert, ga je naar de vierde bestelstap. Hier voer je de relevante betalingsgegevens in. Deze worden strikt vertrouwelijk behandeld. Na het invoeren van de betalingsgegevens kom je op de pagina met de orderbevestiging.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je bestelling nog steeds de status “Open” heeft, kun je ons een annuleringsverzoek sturen. Je kunt dit doen in het gedeelte “Mijn account” onder “Mijn bestellingen” voor de betreffende bestelling. Open daar het contactformulier via de link „>Annulering aanvragen“ en stuur ons een specifiek verzoek om de bestelling te annuleren. Wij zullen uw verzoek onmiddellijk controleren en contact met u opnemen via e-mail of telefoon.

Hoe navigeer ik door de winkel

De Jungheinrich PROFISHOP biedt u meer dan 100.000 producten, waaronder artikelen van het topmerk Jungheinrich en het exclusieve assortiment van het traditionele merk Ameise®. Profiteer van een breed scala aan producten uit de productgebieden “Stapelen && Heffen”, “Transport”, “Magazijn”, “Bediening”, “Kantoor”, “Arbeidsveiligheid” en “Milieu”. 

De afzonderlijke productgebieden vindt u bovenaan in de navigatiebalk, van waaruit u gemakkelijk naar het gewenste product kunt gaan. Het assortiment wordt voortdurend uitgebreid en garandeert u niet alleen topkwaliteit, maar ook aantrekkelijke productinnovaties tegen eerlijke prijzen. De bovenste navigatiebalk brengt je naar de gewenste subcategorieën. In de subcategorieën heb je de mogelijkheid om het assortiment te beperken met behulp van de filternavigatie aan de linkerkant. Zo vind je snel en gemakkelijk de producten die je zoekt. Je kunt de weergegeven producten ook naar wens sorteren, bijvoorbeeld op relevantie en op prijs in oplopende of aflopende volgorde. 
De zoekfunctie helpt u snel als u alleen de productnaam kent, maar niet weet in welk gebied het is ingedeeld. Voer gewoon het product dat u zoekt in het zoekveld bovenaan in en u krijgt suggesties als resultaat te zien. Je hebt ook de mogelijkheid om deze resultaten te filteren en sorteren om het optimale zoekresultaat te vinden.

Hoe kan ik me inschrijven voor de nieuwsbrief?

Via deze link kun je je aanmelden voor onze nieuwsbrief:

Naar de inschrijving

Hoe wordt de prijs van mijn weergegeven artikel berekend?

Alle bestellingen, online of offline, zijn altijd gebaseerd op onze huidige catalogusprijs. We geven klanten met voorkeursvoorwaarden een vast percentage korting op deze catalogusprijs. Voorkeursklanten met toegekende kortingen kunnen de korting alleen zien wanneer ze inloggen in de online shop. Alle producten in het assortiment worden daar weergegeven met de bijbehorende catalogusprijs en de toegekende korting.
Onze online shop is toegankelijk voor alle klanten, ook voor klanten zonder preferentiële voorwaarden. Alle klanten krijgen de actuele dagverkoopprijzen voor de betreffende producten in de online shop te zien (onderhevig aan schommelingen zonder prijsstabiliteit), evenals eventuele actieprijzen die alleen geldig zijn binnen een bepaalde periode.
Als de huidige dagverkoopprijzen of de speciale aanbiedingsprijzen lager zijn dan de prijs die wordt toegekend aan klanten met preferentiële voorwaarden, wordt altijd de beste prijs getoond. Dit is waar ons beste prijssysteem om de hoek komt kijken.

Kan ik ook als gast bestellen?

Het is ook mogelijk om te winkelen bij de Jungheinrich PROFISHOP zonder in te loggen en te registreren. Dit is een zogenaamde gastbestelling. U hoeft geen toegangsgegevens in de vorm van een wachtwoord aan te maken. Aan het einde van elke bestelling heeft u nog steeds de mogelijkheid om op elk gewenst moment toegangsgegevens aan te maken om te profiteren van de voordelen van uw eigen “Mijn account”-gedeelte.
De snelste manier om contact met ons op te nemen is per telefoon als je een bestelling wilt plaatsen, vragen hebt over onze producten of een levering, onze klantenservice nodig hebt of een persoonlijk bezoek wilt afspreken.Natuurlijk kun je ons ook bereiken via ons contactformulier, per e-mail, per fax en per post. Vooral als we telefonisch niet bereikbaar zijn.

Ik wil graag een persoonlijk consult.

Bij de Jungheinrich PROFISHOP staat uw persoonlijke advies centraal. Aan de telefoon of in uw bedrijf - onze gespecialiseerde adviseurs helpen u graag verder. Onze verkoopmedewerkers komen graag bij u langs voor een persoonlijk en deskundig advies. Uw voordelen staan altijd centraal. Bel ons gewoon gratis voor een afspraak!
De snelste manier om contact met ons op te nemen is per telefoon als je een bestelling wilt plaatsen, vragen hebt over onze producten of een levering, onze klantenservice nodig hebt of een persoonlijk bezoek wilt afspreken.
Natuurlijk kun je ons ook bereiken via ons contactformulier, per e-mail, per fax en per post. Vooral als we telefonisch niet bereikbaar zijn.

Hoe kan ik een voucher inwisselen?

In het winkelmandje onder de productvermelding bij de eindprijs heeft u de mogelijkheid om een kortingscode in te voeren in de tekstregel “Heeft u een kortingsbon?” als u een korting of tegoedbon heeft voor de Jungheinrich PROFISHOP.

Hebt u een vraag?