Kantoormeubilair
Naar de koopgidsBasis kwaliteit
Producten gereduceerd tot het essentiële
Voor licht en incidenteel gebruik
Goede kwaliteit
Hoge prestaties
Robuuste producten voor dagelijks gebruik
Eersteklas kwaliteit
Voor de hoogste belasting
Ontworpen voor continu gebruik
- Sportlich-eleganter Freischwinger
- Ergonomische Rückenlehne unterstützt Lendenwirbelbereich
- Gepolsterte Armlehnen für zusätzlichen Komfort
4 Werkdagen
- Komfortabler Besucherstuhl
- Robust, bequem und besonders preisgünstig
- Klassisches, verchromtes Kufen-Gestell aus Stahl für hohe Standfestigkeit
4 Werkdagen
- In hoogte verstelbare, veelzijdige zit- / statafel met royaal werkblad
- Dankzij de geïntegreerde gasdrukveer is de tafelhoogte traploos in hoogte verstelbaar met een hendel onder het tafelblad voor aanpassing aan verschillende gebruikers en gebruiksomgevingen
- Flexibiliteit dankzij de wielen, waardoor de statafel snel en makkelijk naar iedere plek kan worden verplaatst
4 Werkdagen
- Professionele en comfortabele bureaustoel met een tijdloos, helder design
- Rugleuning bekleed met innovatieve netstof (bestand tegen zelfs kleine beschadigingen die bijna zonder sporen verwijderd kunnen worden door er met een vinger over te wrijven)
- 4-voudig vergrendelbaar synchroonmechanisme
4 Werkdagen
- Klapbaar en multifunctioneel zit-sta bureau-opzetstuk
- 360° verstelbare vouwpoten – druk gewoon op de knoppen aan de scharnieren, stel het steunvlak individueel in, laat de knop weer los zodat het hoekwieltje vastklikt en de positie stabiel blijft
- Met gatenpatroon voor betere ventilatie – stabiele en veilige opbergmogelijkheid om de levensduur van apparaten te verlengen dus want oververhitting wordt vermeden
4 Werkdagen
- Individuele staande werkplek met praktische hoogteverstelling in 11 posities voor meer flexibiliteit
- Groot uitschuifblad voor het toetsenbord met extra blad dat aan beide zijden kan worden uitgeschoven, bijv. voor de computermuis of een glas water tijdens presentaties
- Extra vak voor computer of printer, in hoogte verstelbaar in 8 stappen van elk 6 cm
4 Werkdagen
- Fördert Durchblutung der Beine und somit ermüdungsfreies Arbeiten
- Verbessert die Sitzhaltung maßgeblich
- Aus bruchsicherem und besonders leicht zu reinigendem Kunststoff
4 Werkdagen
- 3-voudig in hoogte verstelbare voetsteun met flexibele kantelfunctie
- Praktische kantelfunctie in beide richtingen voor de ideale hoek
- Voor het optimaliseren en ondersteunen van een ergonomische zithouding
4 Werkdagen
- Moderne loungebank met rechtlijnig, minimalistisch design
- Voor bijv. woonkamers, slaapkamers, restaurants of lounge- en ontvangstruimten
- Bijzonder gezellig – de royale zitting met comfortabele bekleding biedt extra veel plaats om u goed te voelen
4 Werkdagen
- In hoogte verstelbaar, in 3 posities
- Traploos kantelbaar tot 30°
- Oppervlak met noppen voor voetmassage
4 Werkdagen
- Zorgt voor een betere bloedcirculatie
- Verbetert de zithouding aanzienlijk
- Traploos kantelbaar tot 20°
4 Werkdagen
- Fußablage mit einfach anpassbarem Neigungswinkel für eine ideale Positionierung
- Fördert Durchblutung der Beine und somit ermüdungsfreies Arbeiten
- Zur Optimierung und Unterstützung einer ergonomischen Sitzhaltung
4 Werkdagen
- Ergonomische draaistoel voor het thuiskantoor
- Comfortabel synchroonmechanisme – de weerstand tijdens het achteroverleunen kan met de draaiknop onder de zitting individueel worden aangepast aan het gewicht van de gebruiker en in rechtopstaande positie vergrendeld
- Traploos regelbare zithoogte met Toplift
4 Werkdagen
- 4-voudig in hoogte verstelbare voetsteun met flexibele kantelfunctie
- Praktische kantelfunctie in beide richtingen voor de ideale hoek
- Voor het optimaliseren en ondersteunen van een ergonomische zithouding
4 Werkdagen
- Chique design bureaustoel voor het thuiskantoor
- Synchroonmechanisme – veerkracht individueel instelbaar op het lichaamsgewicht, vergrendelbaar
- Stijlvolle rugleuning met gatenpatroon voor optimale ventilatie van de rug
4 Werkdagen
- Professionele bureaustoel voor gebruik in het Power-Office
- Synchroonmechanisme – individueel instelbaar op het lichaamsgewicht, kan in 3 posities worden vergrendeld
- Ergonomisch gevormde rugleuning met ademende netbekleding voor optimale ventilatie van de rug
4 Werkdagen
- Moderne loungezetel met rechtlijnig, minimalistisch design
- Voor bijv. woonkamers, slaapkamers, restaurants of lounge- en ontvangstruimten
- Bijzonder gezellig – de royale zitting met comfortabele bekleding biedt extra veel plaats om u goed te voelen
4 Werkdagen
- Klassiek elegante, allround bureaustoel
- Geschikt voor de commerciële sector en veeleisende particuliere gebruikers
- De zitting en de rugleuning kunnen onafhankelijk van elkaar worden versteld dankzij het hoogwaardige synchroonmechanisme, individueel instelbaar op het lichaamsgewicht van de gebruiker
4 Werkdagen
- In hoogte verstelbare voetensteun met 4 hoogte-niveaus
- Robuuste constructie gemaakt van slagvast polystyrol
- Drukknop maakt een eenvoudige aanpassing van het voetplatform mogelijk
4 Werkdagen
- Hoogwaardige, ongeremde, dubbele wielen voor harde vloeren zoals parket, laminaat, tegels of stenen vloeren
- Set van 5
- Met polyurethaan beklede loopvlakken
4 Werkdagen
- Rugleuning: innovatieve segment rugleuning, zwart, hoog, met geïntegreerde lendensteun (in hoogte verstelbaar) en flexibel schoudergedeelte
- Bekleding: Büro+Objekt, 3D-rugleuning van transparant, luchtdoorlatend breiwerk / net-rugleuning, zitting stof Bondai, 150.000 ± 10% schuurbewegingen Martindale, samenstelling: 100 % polyester
- Syncromatiek: geïntegreerd synchroonmechanisme (zitting en rugleuning bewegen in een verhouding van 1:3), met automatisch zitsysteem: automatische gewichts-/veerkrachtinstelling, nauwkeurig instelbaar, de rugleuning kan onder meer in de voorste zitpositie (0°) worden vergrendeld, bewegingsblokkering mogelijk
5 Werkdagen
- Zitting kruk: vierkant, 36 x 36 cm, volledig bekleed, duurzaam en vormvast dankzij hoogwaardig, FCKW-vrij polyurethaan, met stabiel, volledig geschuimd multiplex inzetstuk
- Bekleding: Büro+Objekt, optioneel stof Urban (≥ 100.000 schuurbewegingen Martindale, samenstelling: 100% gerecycled polyester, geverfd met kleurstoffen die geen zware metalen bevatten) of gepigmenteerd echt leder
- Draaggreep: metalen beugel voor makkelijk transport
5 Werkdagen
- Rugleuning: innovatieve segment rugleuning, zwart, hoog met hoofdsteun en nekkussen, met geïntegreerde lendensteun (in hoogte verstelbaar) en flexibel schoudergedeelte
- Bekleding: Büro+Objekt, 3D-rugleuning van transparant, luchtdoorlatend breiwerk / net-rugleuning, zitting stof Bondai, 150.000 ± 10% schuurbewegingen Martindale, samenstelling: 100 % polyester
- Nekkussen: handmatig in hoogte verstelbaar, kunstleer skai® Tundra zwart
5 Werkdagen
- Set van 5
- Met polyurethaan gecoate loopvlakken
- Let op de verschillende pendiameters: 10 mm of 11 mm
4 Werkdagen
Hoogwaardige kantoormeubels – voor kantoor en thuiswerken
Bij ons vindt u eersteklas kantoormeubilair dat voldoet aan de hoogste eisen op het gebied van functionaliteit en design. Dit aankoopadvies geeft u een overzicht van het assortiment en helpt u bij het kiezen van de geschikt meubels.
- Kantoormeubilair van Jungheinrich PROFISHOP – uw voordelen
- Zo koopt u de kantoormeubels die u echt nodig hebt
- Kantoormeubels online kopen: uw werkplek
- Alles op een plek – kantoormeubels om dingen in op te bergen
- Vergaderruimtes professioneel inrichten
- Professionele kantoormeubels voor ontvangst- en gastruimtes
1. Kantoormeubilair van Jungheinrich PROFISHOP – uw voordelen
Of het nu gaat om een commercieel kantoor of thuiswerken; bij de inrichting en vormgeving van uw werkplek mag u geen genoegen nemen met een compromis. Vooral als u meerdere uren per dag aan uw bureau zit, zijn hoogwaardige kantoormeubels een must. Dit zorgt er niet alleen voor dat u uw spullen altijd bij de hand hebt, maar ook dat u een ergonomische werkplek hebt die is ingericht aan de hand van uw lichamelijke behoeften. Dit is voor kantoorwerkplekken onder andere geregeld in de Arbowet.
De kantoormeubels die u online koopt bij Jungheinrich PROFISHOP bieden vele voordelen:
- Robuuste materialen die hoogwaardig zijn verwerkt resulteren in meubels die lang meegaan – ook bij intensief gebruik.
- Het kantoormeubilair is ergonomisch ontworpen. Veel modellen zijn uitgerust met extra functies, bijvoorbeeld om de zithoogte of de hoogte van het bureaublad aan uw lichaamsafmetingen aan te passen.
- Veel meubels kunnen naar wens met elkaar worden gecombineerd.
- Onze kantoormeubels voor professionals zijn verkrijgbaar in vele aantrekkelijke designs en ook als meubelsets.
- Met de bijpassende accessoires voor kantoormeubels heeft u nog meer mogelijkheden om uw kantoorwerkplek te verbeteren.
2. Zo koopt u de kantoormeubels die u echt nodig hebt
U kunt alleen efficiënt werken als u zich prettig voelt in uw kantoor, een goede zithouding heeft en alle werkbenodigdheden bij de hand hebt. Als u nieuwe kantoormeubels wilt kopen, is het verstandig om allereerst te bepalen wat uw specifieke behoeften en eisen zijn:

- Ergonomie: heeft u bureaus nodig die in hoogte verstelbaar zijn? Wilt u kunnen wisselen tussen zittend en staand werken? Welke ergonomische functies moet de bureaustoel hebben? Moet het kantoormeubilair geschikt zijn voor gebruikers met bepaalde rugklachten? Is geluidsisolatie noodzakelijk?
- Grootte en indeling van het kantoor: hoeveel ruimte is er beschikbaar voor bureaus en kantoorkasten?
- Materiaal: houdt u van chique houten meubels of wilt u liever kunststof, dat makkelijk schoon te maken is? Worden de meubels slechts af en toe gebruikt of heeft u extra stevige uitvoeringen nodig voor intensief gebruik?
- Inrichting: wilt u kleinere kantoorruimtes of een volledige kantoortuin inrichten? Gaat u voor een open concept met werkplekken die door meerdere medewerkers en ook gasten worden gebruikt, of moet het kantoor klassiek worden ingericht?
- Design: geeft u de voorkeur aan minimalistisch, functioneel kantoormeubilair of mag het ook wat eleganter zijn? Moeten de kantoormeubels bij het bestaande meubilair passen?
Hoe u uw kantoorruimte ergonomisch en volgens de voorschriften in kunt richten, leest u in ons uitvoerige artikel Ergonomie op de werkplek – de juiste houding tijdens het werk.
3. Kantoormeubels online kopen: uw werkplek
Het hart van elk kantoor is uw persoonlijke werkplek, bestaande uit een bureau en een bureaustoel. Naar believen kunt u ook een kast toevoegen om documenten en werkbenodigdheden in op te bergen. Bij Jungheinrich PROFISHOP vindt u een groot assortiment van hoogwaardig bureaumeubilair om er een fijne, goed functionerende werkplek van te maken:
Kantoormeubels voor de werkplek | Beschikbare opties (selectie) |
---|---|
Bureaustoelen ![]() |
|
Bureaus ![]() |
|
Ladeblokken ![]() |
|
Voetensteunen ![]() |
|
Scheidingswandsystemen ![]() |
|
4. Alles op een plek – kantoormeubels om dingen in op te bergen
Of het nu gaat om dossiers, kantoorbenodigdheden of post: zowel op kantoor als bij het thuiswerken is het wel zo fijn als al uw spullen netjes opgeborgen en handig georganiseerd zijn. Zo heeft u niet alleen alle benodigde werkmaterialen direct bij de hand, maar maakt u ook een competente en betrouwbare indruk op uw omgeving. Om uw kantoorbenodigdheden op te bergen, zijn bij ons deze meubels verkrijgbaar:
Opbergmeubels | Beschikbare opties (selectie) |
---|---|
Kantoorkasten ![]() |
|
Kantoorstellingen ![]() |
|
Ordnerwagens ![]() |
|
Opslag van hangmappen ![]() |
|
5. Vergaderruimtes professioneel inrichten
Professionele kantoormeubels zijn er niet alleen voor het inrichten van uw werkplek: u vindt in onze online shop ook hoogwaardig kantoormeubilair voor het ontvangen van zakenrelaties, deelnemers aan trainingen of voor vergaderingen.
Vergadertafels: onze tafels voor vergaderingen en conferenties zijn verkrijgbaar in vele vormen en maten. Daarnaast kunt u kiezen uit een grote selectie aan prachtige designs. Hierdoor kunt u uw gevoel voor stijl tot uitdrukking brengen, maar ook rekening houden met de meubels die u al hebt. Naast klassieke vergadertafels bevat ons assortiment ook moderne hoge tafels voor informele, staande bijeenkomsten.
Conferentiestoelen: in onze webshop vindt u een even grote selectie conferentiestoelen, met of zonder bekleding. De stoelen zijn verkrijgbaar in diverse kleuren, met verschillende onderstellen en met of zonder armleuningen. Als het wat chiquer mag, hebben we ook stoelen met leren bekleding.
6. Professionele kantoormeubels voor ontvangst- en gastruimtes
Receptie- of bezoekersruimtes zijn het uithangbord van uw bedrijf, het eerste dat gasten opvalt als ze uw kantoor binnenkomen. Richt uw ontvangstruimte daarom op stijlvolle manier in met ons hoogwaardige kantoormeubilair:
- Stoelen voor bezoekers: net als de vergaderstoelen zijn onze bezoekersstoelen ook in veel verschillende uitvoeringen verkrijgbaar. De stoelen hebben hoogwaardige frames en slijtvaste bekleding.
- Receptiebalies: Wij hebben basiselementen voor receptiebalies in ons assortiment, die u kunt aanvullen met hoekelementen en verlengstukken. Met de bijpassende legbodems, werkoppervlakken en andere extra onderdelen kunt u de balie naar believen samenstellen.
Meer artikelen rondom dit onderwerp:
- Bureaustoel instellen: tips voor een gezonde zithouding
- Energie besparen op kantoor: tips voor lagere stroom- en verwarmingskosten
- Thuiswerkplek inrichten: tips en handleiding voor efficiënt werken
- Slijtage aan uw bureaustoel: gasveer vervangen of repareren?
- Duurzaamheid op kantoor: tips voor een werkplek met aandacht voor het milieu