Kantoormeubilair
Naar de koopgidsBasis kwaliteit
Producten gereduceerd tot het essentiële
Voor licht en incidenteel gebruik
Goede kwaliteit
Hoge prestaties
Robuuste producten voor dagelijks gebruik
Eersteklas kwaliteit
Voor de hoogste belasting
Ontworpen voor continu gebruik
- Klassieke bezoekersstoel, frame met 4 poten
- Ideaal voor vergader- of conferentieruimten
- Robuust, comfortabel en tijdloos
4 Werkdagen
- Set van 4
- Modern, Scandinavisch design
- Ergonomische kunststof zitschaal
4 Werkdagen
- Klassieke en elegante bezoekersstoel met frame met 4 poten
- Ideaal voor vergader- of conferentieruimten
- Robuust, comfortabel en tijdloos
4 Werkdagen
- Ongebruikelijke, moderne bezoekersstoel met sledeframe
- Ideaal voor de wachtruimte
- Duurzame, zeer onderhoudsvriendelijke zitting en rugleuning
4 Werkdagen
- Robuuste metalen archiefkast met industrieel design
- Behuizing van hoogwaardig, licht plaatstaal (oppervlakken krasvast gepoedercoat) met veel opbergruimte voor benodigdheden
- 2 afsluitbare deuren met verchroomde, metalen handgreep
4 Werkdagen
- Moderner Besucherstuhl mit frischem Design
- Rückenlehne aus atmungsaktivem Netzstoff
- Üppige Polsterung mit sehr robustem Stoffbezug
4 Werkdagen
- Veelzijdige bezoekersstoel met hoog zitcomfort voor elke gelegenheid
- Ergonomisch gevormde rugleuning met ademende netstof en robuust kunststof frame met modern designelement op de achterkant
- Comfortabel sledeframe: de zitting buigt mee onder het gewicht van de gebruiker en zakt iets naar achteren
4 Werkdagen
- Moderne ladekast op wielen met tijdloos design en een royale, flexibele opbergruimte
- 3 lades (2 universele lades, 1 A4 hangmappenlade) bieden voldoende opbergruimte voor papieren en documenten
- Afsluitbaar, met centrale vergrendeling
4 Werkdagen
- Metalen bijzetkast met industrieel design
- Ruim hoofdvak voor het opbergen van benodigdheden
- Behuizing van hoogwaardig, licht plaatstaal, oppervlakken met krasvaste poedercoating
4 Werkdagen
- Komfortabler Besucherstuhl
- Klassisches, formschönes und verchromtes Kufen-Gestell aus Stahl für hohe Standfestigkeit
- Stapelbar, bis zu 6 Stühle
4 Werkdagen
- Stijlvolle en comfortabele bezoekersstoel voor elke gelegenheid
- Rugleuning met praktische greepopening voor makkelijke handling
- De voorgevormde design zitschaal van hoogwaardige en licht elastische kunststof in het ruggedeelte ondersteunt het bovenlichaam tijdens alle bewegingen
4 Werkdagen
- Cleverer Helfer, um jederzeit Notizen und Gedanken festzuhalten
- Zur Montage am beliebten Besucherstuhl XT 600
- Stabile Schreibunterlage mit integrierter Stiftablage
4 Werkdagen
- Vielseitiger Besucherstuhl mit Freischwingergestell
- Zeitlos elegantes und minimalistisches Design, hochwertig verarbeitet
- Besonders günstig
4 Werkdagen
- Moderne bezoekersstoel met een fris, elegant design
- Rugleuning met ademende en luchtdoorlatende netbespanning
- Met geïntegreerde lendensteun als ondersteuning voor een gezonde zithouding
4 Werkdagen
- Moderne ladekast op wielen met tijdloos design en een royale, flexibele opbergruimte
- 3 lades (2 universele lades, 1 A4 hangmappenlade) bieden voldoende opbergruimte voor papieren en documenten
- Afsluitbaar, met centrale vergrendeling
4 Werkdagen
- Comfortabele bezoekersstoel met klapmechanisme
- Ideaal voor conferentie- of trainingsruimten
- Klapmechanisme – de stoel kan worden ingeklapt en eenvoudig plat opgeborgen
4 Werkdagen
- Extra stabiele XXL stoel voor maximaal comfort
- Kinematisch kantelmechanisme - veerkracht individueel instelbaar op het lichaamsgewicht, vergrendelbaar in 3 posities
- Geschikt voor een lichaamsgewicht tot 150 kg
4 Werkdagen
- Moderne en veelzijdige bezoekersstoel voor elke gelegenheid
- Rugleuning van ademende netstof – past zich comfortabel aan de contouren van het lichaam aan
- Ergonomische rugleuning met voorgevormde welving die de rug optimaal ondersteunt tijdens het rechtop zitten
4 Werkdagen
- Robuuste wachtkamerstoel
- Ideaal voor vergader- en wachtruimten, seminarieruimten, beurzen of zalen
- Fijn beklede rugleuning en zitting
4 Werkdagen
- Comfortabele en voordelige bezoekersstoel
- Klassiek, elegant en verchroomd sledeframe van staal voor hoge stabiliteit
- Fijn beklede rugleuning en zitting
4 Werkdagen
- Moderne bezoekersstoel met een fris, elegant design
- Ruimtebesparend opbergen want stapelbaar
- Hoge stabiliteit en kantelveiligheid dankzij de solide afwerking
4 Werkdagen
- Moderne loungebank met trendy, elegant design
- Geschikt voor bijv. thuis, in winkels, clubs of bars
- Comfortabele stoelbekleding met brede zitting
4 Werkdagen
- Flexibele voetsteun ter ondersteuning van een ergonomische zithouding
- De voetplaat past zich automatisch aan de individuele voetpositie aan – kan telkens 45° naar voren en naar achteren worden gekanteld
- 3 variabele hoogteniveaus – 15, 11,5 of 9 cm
4 Werkdagen
- Hoogwaardige XXL-stoel voor maximaal comfort
- Geschikt voor lichaamslengtes tot 200 cm
- Met extra brede zitting, hoge rugleuning met geïntegreerde neksteun en bijzonder copieuze stoffering met extra zachte en duurzame stoffen bekleding
4 Werkdagen
Hoogwaardige kantoormeubels – voor kantoor en thuiswerken
Bij ons vindt u eersteklas kantoormeubilair dat voldoet aan de hoogste eisen op het gebied van functionaliteit en design. Dit aankoopadvies geeft u een overzicht van het assortiment en helpt u bij het kiezen van de geschikt meubels.
- Kantoormeubilair van Jungheinrich PROFISHOP – uw voordelen
- Zo koopt u de kantoormeubels die u echt nodig hebt
- Kantoormeubels online kopen: uw werkplek
- Alles op een plek – kantoormeubels om dingen in op te bergen
- Vergaderruimtes professioneel inrichten
- Professionele kantoormeubels voor ontvangst- en gastruimtes
1. Kantoormeubilair van Jungheinrich PROFISHOP – uw voordelen
Of het nu gaat om een commercieel kantoor of thuiswerken; bij de inrichting en vormgeving van uw werkplek mag u geen genoegen nemen met een compromis. Vooral als u meerdere uren per dag aan uw bureau zit, zijn hoogwaardige kantoormeubels een must. Dit zorgt er niet alleen voor dat u uw spullen altijd bij de hand hebt, maar ook dat u een ergonomische werkplek hebt die is ingericht aan de hand van uw lichamelijke behoeften. Dit is voor kantoorwerkplekken onder andere geregeld in de Arbowet.
De kantoormeubels die u online koopt bij Jungheinrich PROFISHOP bieden vele voordelen:
- Robuuste materialen die hoogwaardig zijn verwerkt resulteren in meubels die lang meegaan – ook bij intensief gebruik.
- Het kantoormeubilair is ergonomisch ontworpen. Veel modellen zijn uitgerust met extra functies, bijvoorbeeld om de zithoogte of de hoogte van het bureaublad aan uw lichaamsafmetingen aan te passen.
- Veel meubels kunnen naar wens met elkaar worden gecombineerd.
- Onze kantoormeubels voor professionals zijn verkrijgbaar in vele aantrekkelijke designs en ook als meubelsets.
- Met de bijpassende accessoires voor kantoormeubels heeft u nog meer mogelijkheden om uw kantoorwerkplek te verbeteren.
2. Zo koopt u de kantoormeubels die u echt nodig hebt
U kunt alleen efficiënt werken als u zich prettig voelt in uw kantoor, een goede zithouding heeft en alle werkbenodigdheden bij de hand hebt. Als u nieuwe kantoormeubels wilt kopen, is het verstandig om allereerst te bepalen wat uw specifieke behoeften en eisen zijn:

- Ergonomie: heeft u bureaus nodig die in hoogte verstelbaar zijn? Wilt u kunnen wisselen tussen zittend en staand werken? Welke ergonomische functies moet de bureaustoel hebben? Moet het kantoormeubilair geschikt zijn voor gebruikers met bepaalde rugklachten? Is geluidsisolatie noodzakelijk?
- Grootte en indeling van het kantoor: hoeveel ruimte is er beschikbaar voor bureaus en kantoorkasten?
- Materiaal: houdt u van chique houten meubels of wilt u liever kunststof, dat makkelijk schoon te maken is? Worden de meubels slechts af en toe gebruikt of heeft u extra stevige uitvoeringen nodig voor intensief gebruik?
- Inrichting: wilt u kleinere kantoorruimtes of een volledige kantoortuin inrichten? Gaat u voor een open concept met werkplekken die door meerdere medewerkers en ook gasten worden gebruikt, of moet het kantoor klassiek worden ingericht?
- Design: geeft u de voorkeur aan minimalistisch, functioneel kantoormeubilair of mag het ook wat eleganter zijn? Moeten de kantoormeubels bij het bestaande meubilair passen?
Hoe u uw kantoorruimte ergonomisch en volgens de voorschriften in kunt richten, leest u in ons uitvoerige artikel Ergonomie op de werkplek – de juiste houding tijdens het werk.
3. Kantoormeubels online kopen: uw werkplek
Het hart van elk kantoor is uw persoonlijke werkplek, bestaande uit een bureau en een bureaustoel. Naar believen kunt u ook een kast toevoegen om documenten en werkbenodigdheden in op te bergen. Bij Jungheinrich PROFISHOP vindt u een groot assortiment van hoogwaardig bureaumeubilair om er een fijne, goed functionerende werkplek van te maken:
Kantoormeubels voor de werkplek | Beschikbare opties (selectie) |
---|---|
Bureaustoelen ![]() |
|
Bureaus ![]() |
|
Ladeblokken ![]() |
|
Voetensteunen ![]() |
|
Scheidingswandsystemen ![]() |
|
4. Alles op een plek – kantoormeubels om dingen in op te bergen
Of het nu gaat om dossiers, kantoorbenodigdheden of post: zowel op kantoor als bij het thuiswerken is het wel zo fijn als al uw spullen netjes opgeborgen en handig georganiseerd zijn. Zo heeft u niet alleen alle benodigde werkmaterialen direct bij de hand, maar maakt u ook een competente en betrouwbare indruk op uw omgeving. Om uw kantoorbenodigdheden op te bergen, zijn bij ons deze meubels verkrijgbaar:
Opbergmeubels | Beschikbare opties (selectie) |
---|---|
Kantoorkasten ![]() |
|
Kantoorstellingen ![]() |
|
Ordnerwagens ![]() |
|
Opslag van hangmappen ![]() |
|
5. Vergaderruimtes professioneel inrichten
Professionele kantoormeubels zijn er niet alleen voor het inrichten van uw werkplek: u vindt in onze online shop ook hoogwaardig kantoormeubilair voor het ontvangen van zakenrelaties, deelnemers aan trainingen of voor vergaderingen.
Vergadertafels: onze tafels voor vergaderingen en conferenties zijn verkrijgbaar in vele vormen en maten. Daarnaast kunt u kiezen uit een grote selectie aan prachtige designs. Hierdoor kunt u uw gevoel voor stijl tot uitdrukking brengen, maar ook rekening houden met de meubels die u al hebt. Naast klassieke vergadertafels bevat ons assortiment ook moderne hoge tafels voor informele, staande bijeenkomsten.
Conferentiestoelen: in onze webshop vindt u een even grote selectie conferentiestoelen, met of zonder bekleding. De stoelen zijn verkrijgbaar in diverse kleuren, met verschillende onderstellen en met of zonder armleuningen. Als het wat chiquer mag, hebben we ook stoelen met leren bekleding.
6. Professionele kantoormeubels voor ontvangst- en gastruimtes
Receptie- of bezoekersruimtes zijn het uithangbord van uw bedrijf, het eerste dat gasten opvalt als ze uw kantoor binnenkomen. Richt uw ontvangstruimte daarom op stijlvolle manier in met ons hoogwaardige kantoormeubilair:
- Stoelen voor bezoekers: net als de vergaderstoelen zijn onze bezoekersstoelen ook in veel verschillende uitvoeringen verkrijgbaar. De stoelen hebben hoogwaardige frames en slijtvaste bekleding.
- Receptiebalies: Wij hebben basiselementen voor receptiebalies in ons assortiment, die u kunt aanvullen met hoekelementen en verlengstukken. Met de bijpassende legbodems, werkoppervlakken en andere extra onderdelen kunt u de balie naar believen samenstellen.
Meer artikelen rondom dit onderwerp:
- Bureaustoel instellen: tips voor een gezonde zithouding
- Energie besparen op kantoor: tips voor lagere stroom- en verwarmingskosten
- Thuiswerkplek inrichten: tips en handleiding voor efficiënt werken
- Slijtage aan uw bureaustoel: gasveer vervangen of repareren?
- Duurzaamheid op kantoor: tips voor een werkplek met aandacht voor het milieu