Kantoormeubilair
Naar de koopgidsBasis kwaliteit
Producten gereduceerd tot het essentiële
Voor licht en incidenteel gebruik
Goede kwaliteit
Hoge prestaties
Robuuste producten voor dagelijks gebruik
Eersteklas kwaliteit
Voor de hoogste belasting
Ontworpen voor continu gebruik
- Veelzijdige bezoekersstoel voor elke gelegenheid
- Met comfortabele stoelbekleding en hoes van robuuste, aangenaam strakke stof (slijtvast en zeer onderhoudsvriendelijk)
- Klapmechanisme: de stoel kan worden ingeklapt, compact formaat wanneer ingeklapt voor makkelijk en ruimtebesparend opbergen
4 Werkdagen
- Veelzijdige bezoekersstoel voor elke gelegenheid
- Met comfortabele stoelbekleding en hoes van zachte, edele, fluwelen stof
- Klapmechanisme: de stoel kan worden ingeklapt, compact formaat wanneer ingeklapt voor makkelijk en ruimtebesparend opbergen
4 Werkdagen
- Modern bureau met praktische klapfunctie
- Robuust en ruim werkblad – 1,5 cm dikke spaanplaat met melamineharscoating, makkelijk schoon te vegen
- Dankzij de praktische klapfunctie kan het bureau in een paar eenvoudige stappen worden opgezet en als het niet meer wordt gebruikt weer ingeklapt en ruimtebesparend opgeborgen
4 Werkdagen
- Ergonomische high-tech bureaustoel
- Elegante en toch filigrane, hoekige vormgeving van het frame
- Futuristisch ontwerp
4 Werkdagen
- Elegante bezoekersstoel, frame met 4 poten
- Ideaal voor conferentie- en vergaderruimten
- Hoogwaardige, luxueus gestikte bekleding van kunstleer
4 Werkdagen
- Klassieke draaibare bureaustoel in boho-stijl
- Ergonomisch gevormde rugleuning met ademende netstof en robuust kunststof frame met modern designelement op de achterkant, met geïntegreerde lendensteun
- Gewichtsafhankelijk verstelbaar synchroonmechanisme dat in de rechtopstaande positie kan worden vergrendeld
4 Werkdagen
- Klassieke bezoekersstoel, frame met 4 poten
- Ideaal voor vergader- of conferentieruimten
- Robuust, comfortabel en tijdloos
4 Werkdagen
- Flexibel scheidingswandsysteem van geluidsabsorberend materiaal
- Geschikt voor geluidsisolatie en visuele afscherming
- Kan ook worden gebruikt als praktisch prikbord voor notities, plakbriefjes en motiverende afbeeldingen
4 Werkdagen
- Veelzijdige bezoekersstoel voor elke gelegenheid
- Bijzonder comfortabel en makkelijk schoon te maken dankzij de aangename bekleding en de onderhoudsvriendelijke hoes van kunstleer
- Klapmechanisme – de stoel kan worden ingeklapt, makkelijk en ruimtebesparend opbergen dankzij compact formaat wanneer ingeklapt
4 Werkdagen
- Elegante, draaibare bureaustoel voor het thuiskantoor
- Veerkracht individueel instelbaar op het lichaamsgewicht dankzij synchroonmechanisme, traploos vergrendelbaar
- Traploze zithoogteverstelling
4 Werkdagen
- Klassieke bezoekersstoel met sledeframe
- Comfortabele sledestoel – de zitting buigt mee onder het gewicht van de gebruiker en zakt iets naar achteren
- Ergonomische rugleuning – de rugleuning heeft de vorm van een zitschaal en biedt maximaal zitcomfort
4 Werkdagen
- Ergonomische en flexibel aanpasbare draaistoel voor op kantoor
- Het Donati-synchroonmechanisme (4-voudig vergrendelbaar) kan individueel worden aangepast aan het lichaamsgewicht en zorgt voor optimale tegendruk tijdens het achteroverleunen
- 8-voudig in hoogte verstelbare hoofdsteun met comfortbekleding, afneembaar
4 Werkdagen
- Komfortabler und flexibel einstellbarer Bürostuhl
- Kniewippmechanik (6-fach arretierbar) lässt sich individuell an das eigene Körpergewicht anpassen und sorgt für optimalen Gegendruck beim Zurücklehnen
- Rückenlehne lässt sich zusätzlich über einen weiteren Hebel separat in der Neigung verstellen
4 Werkdagen
- Extra stabiele XXL stoel voor maximaal comfort
- Versterkte gasveer en buitengewoon robuust mechanisme
- Maximaal draagvermogen van 220 kg dankzij hoogwaardige, perfect op elkaar afgestemde onderdelen
4 Werkdagen
- Ergonomische en flexibel verstelbare werkstoel
- Bijzonder hoog instelbare zithoogte voor werken op hoge werkplekken
- Synchroonmechanisme dat in elke gewenste positie kan worden vergrendeld met individuele gewichtsinstelling voor optimale ondersteuning van de natuurlijke bewegingen
4 Werkdagen
- Flexibel scheidingswandsysteem van geluidsabsorberend materiaal
- Veelzijdig te gebruiken als geluidsisolatie, ruimte-indeling, visuele afscherming en informatiewand
- Kan met een willekeurig aantal extra elementen worden verbonden
4 Werkdagen
- Veelzijdige wachtkamerstoel
- Geschikt voor gebruik in wacht- of vergaderruimten, in behandelingskamers, zalen, op beurzen of tijdens seminars bijv.
- Elegant en verchroomd sledeframe van verchroomd staal voor hoge stabiliteit
4 Werkdagen
- Trendy bezoekersstoel
- Hoogwaardige bekleding van echt leer
- Bijzonder stabiel dankzij verchroomd staal
4 Werkdagen
- Klassieke, comfortabele bezoekersstoel met een fris design
- Comfortabele sledestoel – de zitting buigt mee onder het gewicht van de gebruiker en zakt iets naar achteren
- Dikke, comfortabele bekleding in 2 lagen met elegante siernaden
4 Werkdagen
- Praktische draaibare bureaustoel met gewichtsafhankelijk verstelbaar synchroonmechanisme
- Bijzonder voordelig
- Rugleuning met ademende netbespanning en visueel versterkende, oranjekleurige dwarsbalk, incl. lendensteun
4 Werkdagen
- Trendy loungezetel met tijdloos, klassiek design
- Geschikt voor bijv. de woonkamer thuis, wachtruimtes in bedrijven of als bezoekersstoel
- De gebogen, beklede, halfronde rugleuning dient ook als armleuning
4 Werkdagen
- Comfortabele werkstoel met flexibel verstelbare zithoogte
- Zitting van slijtvaste stof
- Met in hoogte verstelbare ronde voetsteun
4 Werkdagen
- Chique bureaustoel met een charmante retrolook voor het thuiskantoor
- Bijzonder ruimtebesparend dankzij compacte afmetingen
- Kantelmechanisme – de weerstand tijdens het achteroverleunen kan met de draaiknop onder de zitting individueel worden aangepast aan het gewicht van de gebruiker en in rechtopstaande positie vergrendeld
4 Werkdagen
- Robuuste bezoekersstoel met sledeframe
- Ideaal voor vergader- en wachtruimten, seminarieruimten, beurzen of zalen
- Comfortabele sledestoel – de zitting buigt mee onder het gewicht van de gebruiker en zakt iets naar achteren
4 Werkdagen
Hoogwaardige kantoormeubels – voor kantoor en thuiswerken
Bij ons vindt u eersteklas kantoormeubilair dat voldoet aan de hoogste eisen op het gebied van functionaliteit en design. Dit aankoopadvies geeft u een overzicht van het assortiment en helpt u bij het kiezen van de geschikt meubels.
- Kantoormeubilair van Jungheinrich PROFISHOP – uw voordelen
- Zo koopt u de kantoormeubels die u echt nodig hebt
- Kantoormeubels online kopen: uw werkplek
- Alles op een plek – kantoormeubels om dingen in op te bergen
- Vergaderruimtes professioneel inrichten
- Professionele kantoormeubels voor ontvangst- en gastruimtes
1. Kantoormeubilair van Jungheinrich PROFISHOP – uw voordelen
Of het nu gaat om een commercieel kantoor of thuiswerken; bij de inrichting en vormgeving van uw werkplek mag u geen genoegen nemen met een compromis. Vooral als u meerdere uren per dag aan uw bureau zit, zijn hoogwaardige kantoormeubels een must. Dit zorgt er niet alleen voor dat u uw spullen altijd bij de hand hebt, maar ook dat u een ergonomische werkplek hebt die is ingericht aan de hand van uw lichamelijke behoeften. Dit is voor kantoorwerkplekken onder andere geregeld in de Arbowet.
De kantoormeubels die u online koopt bij Jungheinrich PROFISHOP bieden vele voordelen:
- Robuuste materialen die hoogwaardig zijn verwerkt resulteren in meubels die lang meegaan – ook bij intensief gebruik.
- Het kantoormeubilair is ergonomisch ontworpen. Veel modellen zijn uitgerust met extra functies, bijvoorbeeld om de zithoogte of de hoogte van het bureaublad aan uw lichaamsafmetingen aan te passen.
- Veel meubels kunnen naar wens met elkaar worden gecombineerd.
- Onze kantoormeubels voor professionals zijn verkrijgbaar in vele aantrekkelijke designs en ook als meubelsets.
- Met de bijpassende accessoires voor kantoormeubels heeft u nog meer mogelijkheden om uw kantoorwerkplek te verbeteren.
2. Zo koopt u de kantoormeubels die u echt nodig hebt
U kunt alleen efficiënt werken als u zich prettig voelt in uw kantoor, een goede zithouding heeft en alle werkbenodigdheden bij de hand hebt. Als u nieuwe kantoormeubels wilt kopen, is het verstandig om allereerst te bepalen wat uw specifieke behoeften en eisen zijn:

- Ergonomie: heeft u bureaus nodig die in hoogte verstelbaar zijn? Wilt u kunnen wisselen tussen zittend en staand werken? Welke ergonomische functies moet de bureaustoel hebben? Moet het kantoormeubilair geschikt zijn voor gebruikers met bepaalde rugklachten? Is geluidsisolatie noodzakelijk?
- Grootte en indeling van het kantoor: hoeveel ruimte is er beschikbaar voor bureaus en kantoorkasten?
- Materiaal: houdt u van chique houten meubels of wilt u liever kunststof, dat makkelijk schoon te maken is? Worden de meubels slechts af en toe gebruikt of heeft u extra stevige uitvoeringen nodig voor intensief gebruik?
- Inrichting: wilt u kleinere kantoorruimtes of een volledige kantoortuin inrichten? Gaat u voor een open concept met werkplekken die door meerdere medewerkers en ook gasten worden gebruikt, of moet het kantoor klassiek worden ingericht?
- Design: geeft u de voorkeur aan minimalistisch, functioneel kantoormeubilair of mag het ook wat eleganter zijn? Moeten de kantoormeubels bij het bestaande meubilair passen?
Hoe u uw kantoorruimte ergonomisch en volgens de voorschriften in kunt richten, leest u in ons uitvoerige artikel Ergonomie op de werkplek – de juiste houding tijdens het werk.
3. Kantoormeubels online kopen: uw werkplek
Het hart van elk kantoor is uw persoonlijke werkplek, bestaande uit een bureau en een bureaustoel. Naar believen kunt u ook een kast toevoegen om documenten en werkbenodigdheden in op te bergen. Bij Jungheinrich PROFISHOP vindt u een groot assortiment van hoogwaardig bureaumeubilair om er een fijne, goed functionerende werkplek van te maken:
Kantoormeubels voor de werkplek | Beschikbare opties (selectie) |
---|---|
Bureaustoelen ![]() |
|
Bureaus ![]() |
|
Ladeblokken ![]() |
|
Voetensteunen ![]() |
|
Scheidingswandsystemen ![]() |
|
4. Alles op een plek – kantoormeubels om dingen in op te bergen
Of het nu gaat om dossiers, kantoorbenodigdheden of post: zowel op kantoor als bij het thuiswerken is het wel zo fijn als al uw spullen netjes opgeborgen en handig georganiseerd zijn. Zo heeft u niet alleen alle benodigde werkmaterialen direct bij de hand, maar maakt u ook een competente en betrouwbare indruk op uw omgeving. Om uw kantoorbenodigdheden op te bergen, zijn bij ons deze meubels verkrijgbaar:
Opbergmeubels | Beschikbare opties (selectie) |
---|---|
Kantoorkasten ![]() |
|
Kantoorstellingen ![]() |
|
Ordnerwagens ![]() |
|
Opslag van hangmappen ![]() |
|
5. Vergaderruimtes professioneel inrichten
Professionele kantoormeubels zijn er niet alleen voor het inrichten van uw werkplek: u vindt in onze online shop ook hoogwaardig kantoormeubilair voor het ontvangen van zakenrelaties, deelnemers aan trainingen of voor vergaderingen.
Vergadertafels: onze tafels voor vergaderingen en conferenties zijn verkrijgbaar in vele vormen en maten. Daarnaast kunt u kiezen uit een grote selectie aan prachtige designs. Hierdoor kunt u uw gevoel voor stijl tot uitdrukking brengen, maar ook rekening houden met de meubels die u al hebt. Naast klassieke vergadertafels bevat ons assortiment ook moderne hoge tafels voor informele, staande bijeenkomsten.
Conferentiestoelen: in onze webshop vindt u een even grote selectie conferentiestoelen, met of zonder bekleding. De stoelen zijn verkrijgbaar in diverse kleuren, met verschillende onderstellen en met of zonder armleuningen. Als het wat chiquer mag, hebben we ook stoelen met leren bekleding.
6. Professionele kantoormeubels voor ontvangst- en gastruimtes
Receptie- of bezoekersruimtes zijn het uithangbord van uw bedrijf, het eerste dat gasten opvalt als ze uw kantoor binnenkomen. Richt uw ontvangstruimte daarom op stijlvolle manier in met ons hoogwaardige kantoormeubilair:
- Stoelen voor bezoekers: net als de vergaderstoelen zijn onze bezoekersstoelen ook in veel verschillende uitvoeringen verkrijgbaar. De stoelen hebben hoogwaardige frames en slijtvaste bekleding.
- Receptiebalies: Wij hebben basiselementen voor receptiebalies in ons assortiment, die u kunt aanvullen met hoekelementen en verlengstukken. Met de bijpassende legbodems, werkoppervlakken en andere extra onderdelen kunt u de balie naar believen samenstellen.
Meer artikelen rondom dit onderwerp:
- Bureaustoel instellen: tips voor een gezonde zithouding
- Energie besparen op kantoor: tips voor lagere stroom- en verwarmingskosten
- Thuiswerkplek inrichten: tips en handleiding voor efficiënt werken
- Slijtage aan uw bureaustoel: gasveer vervangen of repareren?
- Duurzaamheid op kantoor: tips voor een werkplek met aandacht voor het milieu