Yellow Weeks
Gratis advies

Hoogwaardige kantoormeubels – voor kantoor en thuiswerken

Bij ons vindt u eersteklas kantoormeubilair dat voldoet aan de hoogste eisen op het gebied van functionaliteit en design. Dit aankoopadvies geeft u een overzicht van het assortiment en helpt u bij het kiezen van de geschikt meubels.

1. Kantoormeubilair van Jungheinrich PROFISHOP – uw voordelen

Of het nu gaat om een commercieel kantoor of thuiswerken; bij de inrichting en vormgeving van uw werkplek mag u geen genoegen nemen met een compromis. Vooral als u meerdere uren per dag aan uw bureau zit, zijn hoogwaardige kantoormeubels een must. Dit zorgt er niet alleen voor dat u uw spullen altijd bij de hand hebt, maar ook dat u een ergonomische werkplek hebt die is ingericht aan de hand van uw lichamelijke behoeften. Dit is voor kantoorwerkplekken onder andere geregeld in de Arbowet.

De kantoormeubels die u online koopt bij Jungheinrich PROFISHOP bieden vele voordelen:

  • Robuuste materialen die hoogwaardig zijn verwerkt resulteren in meubels die lang meegaan – ook bij intensief gebruik.
  • Het kantoormeubilair is ergonomisch ontworpen. Veel modellen zijn uitgerust met extra functies, bijvoorbeeld om de zithoogte of de hoogte van het bureaublad aan uw lichaamsafmetingen aan te passen.
  • Veel meubels kunnen naar wens met elkaar worden gecombineerd.
  • Onze kantoormeubels voor professionals zijn verkrijgbaar in vele aantrekkelijke designs en ook als meubelsets.
  • Met de bijpassende accessoires voor kantoormeubels heeft u nog meer mogelijkheden om uw kantoorwerkplek te verbeteren.

2. Zo koopt u de kantoormeubels die u echt nodig hebt

U kunt alleen efficiënt werken als u zich prettig voelt in uw kantoor, een goede zithouding heeft en alle werkbenodigdheden bij de hand hebt. Als u nieuwe kantoormeubels wilt kopen, is het verstandig om allereerst te bepalen wat uw specifieke behoeften en eisen zijn:

Kast Akzent, 2 deuren
  • Ergonomie: heeft u bureaus nodig die in hoogte verstelbaar zijn? Wilt u kunnen wisselen tussen zittend en staand werken? Welke ergonomische functies moet de bureaustoel hebben? Moet het kantoormeubilair geschikt zijn voor gebruikers met bepaalde rugklachten? Is geluidsisolatie noodzakelijk?
  • Grootte en indeling van het kantoor: hoeveel ruimte is er beschikbaar voor bureaus en kantoorkasten?
  • Materiaal: houdt u van chique houten meubels of wilt u liever kunststof, dat makkelijk schoon te maken is? Worden de meubels slechts af en toe gebruikt of heeft u extra stevige uitvoeringen nodig voor intensief gebruik?
  • Inrichting: wilt u kleinere kantoorruimtes of een volledige kantoortuin inrichten? Gaat u voor een open concept met werkplekken die door meerdere medewerkers en ook gasten worden gebruikt, of moet het kantoor klassiek worden ingericht?
  • Design: geeft u de voorkeur aan minimalistisch, functioneel kantoormeubilair of mag het ook wat eleganter zijn? Moeten de kantoormeubels bij het bestaande meubilair passen?

Hoe u uw kantoorruimte ergonomisch en volgens de voorschriften in kunt richten, leest u in ons uitvoerige artikel Ergonomie op de werkplek – de juiste houding tijdens het werk.

3. Kantoormeubels online kopen: uw werkplek

Het hart van elk kantoor is uw persoonlijke werkplek, bestaande uit een bureau en een bureaustoel. Naar believen kunt u ook een kast toevoegen om documenten en werkbenodigdheden in op te bergen. Bij Jungheinrich PROFISHOP vindt u een groot assortiment van hoogwaardig bureaumeubilair om er een fijne, goed functionerende werkplek van te maken:

Kantoormeubels voor de werkplek Beschikbare opties (selectie)
Bureaustoelen hjh OFFICE bureaustoel/draaistoel CAYEN
  • (Traploos) in hoogte verstelbare, draaiende bureaustoelen met verschillende zitvormen, bijvoorbeeld met komzitting of speciale rugleuning.
  • Leren draaistoelen
  • Werkstoelen en draaikrukken, in hoogte verstelbaar
  • Bureaustoelen met verschillende zitmechanismen, zoals een schommel- of puntsynchroonmechanisme
  • Kantelbare zitvlakken en verstelbare armleuningen voor maximale ergonomie
  • Verkrijgbaar met neksteun
Bureaus Bureau, elektrisch in hoogte verstelbaar
  • Diverse tafelbreedtes verkrijgbaar
  • Veel elektrisch in hoogte verstelbare modellen, sommige met geheugenschakelaar
  • Verschillende soorten onderstellen, bijv. C-voet of ronde voet
  • Vierkante, rechthoekige, ronde en andere tafelvormen verkrijgbaar
  • Verlengstukken, computertafels met meerdere werkoppervlakken en aanbouwtafels
  • Verkrijgbaar met geïntegreerd ladeblok
Ladeblokken Ladeblok DownTown
  • Compacte containers van staal, houtproducten, kunststof en andere materialen
  • Als opbergmogelijkheid onder het bureau of als bijzetmeubel
  • Diverse uitvoeringen en RAL-lakken verkrijgbaar
  • Met maximaal 4 lades
  • Verkrijgbaar met gereedschapslade
  • Modellen met centrale vergrendeling verkrijgbaar
  • Ladeverdelers en andere bijpassende accessoires kunnen erbij worden besteld
Voetensteunen Kensington voetensteun SmartFit SoleMassage KENSINGTON
  • Ter compensatie bij niet-verstelbare bureaus en ter bevordering van de bloedcirculatie
  • Kan worden gekanteld, hoogte instelbaar
  • Modellen met schommelfunctie verkrijgbaar
Scheidingswandsystemen Scheidingswand BASIC, magnetisch
  • Akoestische scheidingswanden met tot 85% geluidsabsorptie
  • Meerdelige magnetische scheidingswanden als privacyschermen en om informatie aan op te hangen
  • Scheidingswanden verkrijgbaar waarop u kunt schrijven
  • Mobiele scheidingswanden op wielen voor in winkels
  • Accessoires zoals sleuven voor documenten, steunen en meer verkrijgbaar

4. Alles op een plek – kantoormeubels om dingen in op te bergen

Of het nu gaat om dossiers, kantoorbenodigdheden of post: zowel op kantoor als bij het thuiswerken is het wel zo fijn als al uw spullen netjes opgeborgen en handig georganiseerd zijn. Zo heeft u niet alleen alle benodigde werkmaterialen direct bij de hand, maar maakt u ook een competente en betrouwbare indruk op uw omgeving. Om uw kantoorbenodigdheden op te bergen, zijn bij ons deze meubels verkrijgbaar:

Opbergmeubels Beschikbare opties (selectie)
Kantoorkasten Kantoorkast Simplify, 5 vakken voor ordners
  • Ladekasten voor kantoor met of zonder vergrendeling
  • Speciale kasten voor laptops verkrijgbaar
  • Tekenkasten, d.w.z. lage kasten met brede ondiepe lades
  • Vleugeldeurkasten voor kantoor om ordners in op te bergen, ook te gebruiken als kluisjes
  • Degelijke kwaliteit die lang meegaat
Kantoorstellingen Kantoorstelling OFFICE
  • Stellingen in verschillende uitvoeringen: smal, hoog, als hoekstelling, met gesloten onderbouw, speciaal voor mappen
  • Met maximaal 7 legborden
  • Draagvermogen tot 800 kg
  • Verkrijgbaar als dubbelzijdige uitvoering
  • Stellingvelden, bijpassende aanbouwvelden en legborden verkrijgbaar
Ordnerwagens Kantoor- en ordnerwagen fetra®, open
  • Verkrijgbaar in verschillende uitvoeringen: open legborden, met afsluitbare deuren, voor beamers, met uittrekbare legborden
  • Lichtlopende wielen met rem
  • Draagvermogen tot 150 kg
Opslag van hangmappen Hangmappenkast BISLEY LIGHT
  • Diverse uitvoeringen voor hangmappen (max. grootte A4)
  • Als ladekasten, wagens of uittrekbare module voor stellingen

5. Vergaderruimtes professioneel inrichten

Professionele kantoormeubels zijn er niet alleen voor het inrichten van uw werkplek: u vindt in onze online shop ook hoogwaardig kantoormeubilair voor het ontvangen van zakenrelaties, deelnemers aan trainingen of voor vergaderingen.

Vergadertafels: onze tafels voor vergaderingen en conferenties zijn verkrijgbaar in vele vormen en maten. Daarnaast kunt u kiezen uit een grote selectie aan prachtige designs. Hierdoor kunt u uw gevoel voor stijl tot uitdrukking brengen, maar ook rekening houden met de meubels die u al hebt. Naast klassieke vergadertafels bevat ons assortiment ook moderne hoge tafels voor informele, staande bijeenkomsten.

Conferentiestoelen: in onze webshop vindt u een even grote selectie conferentiestoelen, met of zonder bekleding. De stoelen zijn verkrijgbaar in diverse kleuren, met verschillende onderstellen en met of zonder armleuningen. Als het wat chiquer mag, hebben we ook stoelen met leren bekleding.

6. Professionele kantoormeubels voor ontvangst- en gastruimtes

Receptie- of bezoekersruimtes zijn het uithangbord van uw bedrijf, het eerste dat gasten opvalt als ze uw kantoor binnenkomen. Richt uw ontvangstruimte daarom op stijlvolle manier in met ons hoogwaardige kantoormeubilair:

  • Stoelen voor bezoekers: net als de vergaderstoelen zijn onze bezoekersstoelen ook in veel verschillende uitvoeringen verkrijgbaar. De stoelen hebben hoogwaardige frames en slijtvaste bekleding.
  • Receptiebalies: Wij hebben basiselementen voor receptiebalies in ons assortiment, die u kunt aanvullen met hoekelementen en verlengstukken. Met de bijpassende legbodems, werkoppervlakken en andere extra onderdelen kunt u de balie naar believen samenstellen.

Hebt u een vraag?