Kantoor
Hier vindt u de professionele kantoorinrichting die u zoekt
Een kantoorinrichting die precies is toegesneden op uw eisen maakt de dagelijkse gang van zaken op kantoor eenvoudiger, draagt bij aan de productiviteit en bevordert ergonomisch werken. Bij Jungheinrich PROFISHOP bestelt u uw kantoorbenodigdheden – van de beste merken – eenvoudig online.
1. Kantoorinrichting samenstellen aan de hand van uw vereisten
Het maakt niet uit of het gaat om ergonomische werkplekken, meubels voor het opbergen van archiefmappen, professionele kantoorbenodigdheden of hoogwaardige kantoorartikelen: een goed uitgerust kantoor biedt veel voordelen. U behoudt niet alleen beter overzicht over uw documenten en afspraken, maar goede kantoorinrichting voorziet uzelf en uw werknemers eveneens van een ergonomische ingerichte werkplek. Voordat u de inrichting van uw kantoor bij Jungheinrich PROFISHOP gaat kopen, is het handig om er goed over na te denken aan welke criteria deze moet voldoen:
- Moeten meerdere kantoorruimtes of een volledige kantoortuin worden ingericht?
- Hoeveel ruimte heeft u tot uw beschikking en met welke kantoorbenodigdheden komt deze ruimte het best tot z’n recht?
- Zoekt u ook inrichting voor bezoekers- en conferentieruimtes?
- Is het kantoor grotendeels papierloos of heeft u ook kantoorinrichting nodig voor het professioneel archiveren van documenten?
- Moeten er rekening worden gehouden met de privacywetgeving bij de opslag van bepaalde documenten?
- Komen er ook klanten en bezoekers over de vloer en heeft u mede daarom een uniforme kantoorinrichting nodig in corporate design?
2. Kantoormeubelen voor alle afdelingen
Bij Jungheinrich PROFISHOP vindt u hoogwaardige kantoormeubelen voor het gehele kantoor, waaronder ook kantoormeubelseries, die het mogelijk om ruimtes volledig uniform in te richten, evenals een omvangrijk assortiment aan accessoires voor kantoormeubelen. Houd rekening met de volgende stappen als u meubels voor de kantoorinrichting gaat bestellen:
- Genoeg ruimte inplannen: denk er bij het uitkiezen van kantoormeubelen aan dat draaideuren in de ruimte openen en dat lades volledig moeten kunnen worden uitgetrokken. De bureaus moeten zowel genoeg plek bieden voor spullen als om aan te werken.
- Ergonomisch aspect in het oog houden: vooral bij de aankoop van bureaus en bureaustoelen zijn ergonomische aspecten zoals werkbladen en zittingen erg belangrijk. Ook de verlichting dient aan de werkomstandigheden te worden aangepast.
- Creëer privacy: vooral bij het inrichten van een kantoortuin is het van belang dat uw medewerkers ongestoord hun werk kunnen verrichten. Dit bereikt u bijvoorbeeld met roomdividers en tussenwanden met geluidsisolatie.
Kantoorinrichting voor een ergonomische werkplek
De kantoorinrichting in onze online shop is zo vormgegeven dat alle werkplekken aan de persoonlijke wensen van uw medewerkers kunnen worden aangepast – zelfs als ze regelmatig van werkplek wisselen. Belangrijk zijn vooral:
- Bureaus die in hoogte verstelbaar zijn en waar idealiter ook staand aan kan worden gewerkt ter afwisseling.
- Bureaustoelen die aan de persoonlijke wensen kunnen worden aangepast en waarvan de rug- en armleuning te verstellen zijn.
- Voldoende verlichting op de werkplek, zodat de ogen niet worden overbelast.
Dergelijke werkplekken voorkomen dat uw personeel last krijgt van rug- en nekklachten, vermoeidheid en stijve spieren. Bij Jungheinrich PROFISHOP vindt u de volgende kantoormeubelen voor professionele en ergonomische werkplekken:
Producten | Beschikbare opties (selectie) |
---|---|
Bureaustoelen ![]() |
|
Bureautafels ![]() |
|
Voetensteunen ![]() |
|
Scheidingswandsystemen ![]() |
|
In onze Profi-gids vindt u het artikel ‘Ergonomie op de werkplek – de juiste houding tijdens het werk’. Daarin leest u met welke kantoorinrichting u een ergonomische werkomgeving op kantoor kunt creëren.
Kantoormeubelen voor vergaderruimtes en het ontvangen van bezoekers
Als u regelmatig klanten of bezoekers over de vloer krijgt, is het des te belangrijker dat uw kantoor er opgeruimd en gastvrij uitziet. Dit doet u met kantoormeubelen die op elkaar zijn afgestemd en speciaal ontworpen zijn voor vergader- en conferentieruimtes. Hiervoor vindt u bij ons de volgende kantoorinrichting:
- Vergadertafels: wij bieden vergadertafels aan in verschillende vormen en groottes – ook met bijpassende zitbanken. Bovendien vindt u bij ons statafels voor conferenties, beurzen en andere evenementen.
- Bezoekersstoelen: ons assortiment bevat stoelen in diverse designs voor de receptie evenals zeer comfortabele stoelen voor conferentieruimtes.
- Receptiebalies: voor de receptie koopt u bij ons receptiedesks die u kunt uitbreiden met meerdere elementen, zoals legplanken en zijpanelen.
3. Kantoorinrichting voor opruimen en organiseren
Voor een kantoor geldt: organisatie is het halve werk. In ons aanbod vindt u daarom essentiële kantooraccessoires, waarmee u:
- documenten netjes en overzichtelijk kunt opbergen.
- medewerkers en gasten met minimale tijdsinspanning over belangrijke updates kunt informeren.
- meetings, opdrachten en ook langdurige projecten overzichtelijk en voor iedereen kunt plannen.
Deze kantoorbenodigdheden voor organisatie en planning koopt u online bij Jungheinrich PROFISHOP:
Doel | Beschikbare producten (selectie) |
---|---|
Opbergen ![]() |
|
Kantoorindeling ![]() |
|
Organiseren en plannen ![]() |
|
Medewerkers en klanten informeren ![]() |
|
4. Diverse kantoorbenodigdheden voor uw werkplek
Het maakt niet uit of u alles digitaal doet en een papierloos kantoor heeft of juist met analoge documenten werkt: u heeft altijd de juiste kantoorbenodigdheden nodig. Ons omvangrijke assortiment aan kantoorinrichting bevat onder meer de volgende kantoormachines en kantoorbenodigdheden die dagelijks van pas komen:
Doel | Producten (selectie) |
---|---|
Papiervernietiging ![]() |
|
Geld bewaren ![]() |
|
Papeterie ![]() |
|
5. Kantoorinrichting voor presentaties en lezingen
Voor het trainen van collega’s of voor het presenteren en pitchen van nieuwe projecten aan klanten heeft u een professionele uitrusting nodig. Daarvoor vindt u bij ons de volgende benodigdheden:
- Onze whiteboards en flipovers zijn ideaal voor workshops en lezingen.
- Wij bieden bijpassende whiteboardmarkers en presentatiesets aan, waarmee u uw presentaties levendig en interactief kunt vormgeven.
6. Veelgestelde vragen over kantoorinrichting
Een kantoorwerkplek moet minimaal een in hoogte verstelbare bureautafel, een aanpasbare bureaustoel en voldoende verlichting hebben.
Houd vooral rekening met de ruimtelijke omstandigheden als u kantoorinrichting aanschaft. Controleer de afmetingen van alle meubelen en houd er rekening mee dat deuren en lades genoeg ruimte moeten hebben om volledig te kunnen worden geopend. Om ervoor te zorgen dat medewerkers voldoende (werk)ruimte hebben, moeten bureaus groot genoeg zijn. Eventueel kunnen scheidingswanden of roomdividers geluidsoverlast tegengaan en de privacy verhogen. Ten slotte mogen ook de ergonomische aspecten niet uit het oog worden verloren: bureautafels en -stoelen moeten kunnen worden aangepast aan de lichaamsafmetingen van medewerkers.
Als uw kantoor opgeruimd en overzichtelijk is, dan heeft u niet alleen alles bij de hand, maar kunt u ook geconcentreerder en efficiënter werken. Daardoor bespaart u uiteindelijk geld en tijd. Bovendien maakt u een professionele indruk op klanten en bezoekers. Opbergmeubelen, zoals archiefstellingen en -kasten, evenals grote bureaus met ladeblokken zorgen ervoor dat uw kantoorartikelen netjes kunnen worden opgeruimd. Met een uniform design maakt u het plaatje helemaal compleet.
Meer artikelen rondom dit onderwerp: